کیانکیان، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

پسرم اسطوره دنیای منی

نظرات (14)

مهسا
24 آبان 92 15:49
عکسا خیلی قشنگن. ممنون.
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی. پسرم بزرگ شده؟
مهسا
24 آبان 92 18:14
آره بابا..ماشالا بزنم به تخته خیلی بزرگ شده.
مامان سام
24 آبان 92 21:18
ماشاالله پسر ناز و کپلم می شه ما یه گاز کوچولو از اون لپات بگیریم
فریده
25 آبان 92 9:12
ماشاا... خیلی نازه و چقدر بزرگ شده. کاشکی زودتر هوا گرم بشه بتونیم از لباسای راحت تن بچه ها کنیم
قویترین مامان دنیا
پاسخ
آره واقعا. کیان که از لباسای زمستونی متنفره. منم همینطور
ماماني كسرا
25 آبان 92 12:49
اي جااااان
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام عمه جون.من عوض شدم عمه جون؟ بزرگ شدم؟
لیدای ردیف اول
25 آبان 92 13:24
جااااااااااااااااااااااااان.خیلی بامزست کیان کپل.خداحفظش کنه
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی لیدا جون. امروز با مهسا خیلی یادت کردیم.آخه جات خالی رفتیم جیگر،بند. لیدا اگه بدونی من چقدر کیف میکنم وقتی نظر از تو میاد. دستت درد نکنه.
مثل هیچکس
25 آبان 92 13:41
ماشالا هزار ماشالا چه شاد وشنگوله عکساشم عالی شده با اون لبخند زیبای همیشگیش
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی عزیزم. شما همیشه در حق ما لطف دارین.
لیدای ردیف اول
25 آبان 92 19:06
وای منم میخام.حالا با چی رفتین بند؟با ماشین بزرگا؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
نه ماشین شاسی بلندمون رو گذاشتیم خونه، با ماشین مهسا رفتیم.
خاله زهرا
25 آبان 92 20:15
ای جوووووووووووووووووووووون ماشالاش باشه عسل خاله چه نازشده جوجه من فداااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مثل هیچکس
25 آبان 92 23:15
وا مامانی شما که این عکسا رو تقدیم کردید به بابا رضا پس کامنتشون کو؟؟؟؟؟؟ یعنی هنوز ندیدن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابایی من که از وقتی با وب کیان جون آشنا شدم هر روز میام پس شما کجایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام. نه بابامون همون موقع دیدن. زنگ زدن کلی با پسرشون تلفنی صحبت کردن. مرسی که به ما سر میزنید
مامان رادمهر جوجو
27 آبان 92 15:10
الههههههههههههی قربون خنده هاش چقدر قشنگ می خنده
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی. شما خیلی لطف دارین
فریده
28 آبان 92 10:45
کجایی خانم ؟ دلمون برات تنگ شده ، زود زود بیا
قویترین مامان دنیا
پاسخ
سلام الان میایم
مهسا
28 آبان 92 14:16
آره لیدا جون جات خالی ..بند..جیگر.. خیلی خوش گذشت.ماشین شاسی بلند؟ نداشتیم دیگه
مامان ایمان
28 آبان 92 15:10
الهی خاله فدات شه خوشگله خاله
قویترین مامان دنیا
پاسخ
مرسی خاله. شما خیلی لطف دارین